Rosa Mascarell Mascarell

PROFESSORA OBOE

L’any 2010 va accedir al Conservatori Professional de Música “Josep Climent” d’Oliva per continuar amb la seua formació amb el profesor Eduardo Sala. En els anys 2011, 2012 i 2013 va realizar diferents cursos de formació de la mà dels professors Francisco Salanova i Pierre-Antoine Ecoffier.

Ha ejercit com a professora d’Oboe i Cor en diferents escoles de La Safor com l’Agrupació Musical Santa Cecilia d’Ador, Associació Musical de Beniopa, Conservatori “Ciutat Ducal” de Gandía, Agrupació Musical de Villalonga, Agrupació Musical Carrós de La Font d’en Carròs, Associació Artístico-Musical d’Oliva i la Societat Musical de Benirredrà.L’any 2013 va ser acceptada al Conservatori Superior de Música “Oscar Esplá” d’Alacant per estudiar Musicología baix la dirección del catedràtic Jose María Vives.

També, va continuar els seus estudis d’oboe al Conservatori Professional de Música “Guitarrista José Tomás” d’Alacant amb el profesor Juan Bautista Osorio. En juny de 2017 va acabar els estudis professionals d’Oboe i els estudis superiors de Musicología.

Aquest mateix any va accedir al “Máster en Patrimonio Musical” de la Universitat Internacional d’Andalusia amb professors com Javier Lara, José María Vives o Antonio Martín Moreno, entre altres. Va realizar les pràctiques curriculars al departament de Música i Audiovisuals de la Biblioteca Nacional d’España, ampliant els seus coneixements amb cursos de catalogació de documents l’any 2018.

Biografia

Va començar la seua formació a l’Agrupació Musical Santa Cecilia d’Ador amb l’especialitat d’Oboe.