Llorenç S. Chaveli Gómez

PROFESSOR DE CLARINET I FASOLET

Aprén a tocar el clarinet de la mà d’Antonio R. Chaveli Gómez. En el Conservatori Professional “Mestre Vert” de Carcaixent (València) realitza els estudis de Grau Mitjà, obtenint les màximes qualificacions, amb el professor Salvador Navarro i Valero.

Actualment és professor de clarinet a l´Escola Joventuts Musicals de la Vall d´Albaida, Escola de Música de Barx (València), Escola de Música de Benirredrà (València) i Escola de Música Mestre Amorós de Simat de la valldigna, activitats que compagina amb la direcció de la Banda Jove de Simat de la Valldigna i de l’Agrupació Musical d’Alfauir (València).

A continuació, inicia els estudis de Grau Superior en el Conservatori Superior “Salvador Segui” de Castelló, amb els professors Carlos Lacruz i Cèsar Martin, i posteriorment, en el Conservatori Superior “Óscar Esplá” d’Alacant amb els professors Rafael Albert Soler i José Quilis Nácher.

Ha realitzat cursos de perfeccionament de clarinet amb J.Vicente Herrera Romero,  Enrique Pérez Piquer, Reinhard Wieser, Julio Juan Fresneda, Josep Fuster, Gonzalo Berná Pic, Joan Enric Lluna. Ha assistit a classes d’harmonia i direcció amb Manuel Berna García, Manuel Mas Devesa, César Cano, Emilio Molina, Edmon Colomer, Enrique García Asensio, Ramon Garcia, José Pascual Vilaplana. Realitza continuament Cursos de Formació Pedagògica: de la Consejería de Educación, Formación y Empleo (Regió de Múrcia), del CEFIRE (Centre de Formació, Innovació i Recursos Educatius) i de la FSMCV (Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana).

Actualment és professor de clarinet a l´Escola Joventuts Musicals de la Vall  d´ Albaida, Escola de Música de Barx (València), Escola de Música de Benirredrà (València) i Escola de Música Mestre Amorós de Simat de la valldigna, activitats que compagina amb la direcció de la Banda Jove de Simat de la Valldigna i  de l’Agrupació Musical d’Alfauir (València).

Naix a Barx (València). Comença els estudis musicals en la S.U.M. “Santa Cecília” del seu poble natal.