Josep Gómez Donet

PROFESSOR DE TUBA

A l’edat de 12 anys accedeix a les enssenyances professionals de música al Conservatori professional de música “Mestre Arnau” de Tavernes de la Valldigna de la mà del professor Juanjo Martín Martí.

Actualment es Tuba solista col.laborador de la ”Orquesta y coro de la Comunidad de Madrid” i professor de tuba a diferents escoles i conservatoris de la Safor.En 2012 es admitit al “Conservatorio superior de música de Aragón”, Saragossa, per a cursar estudis de grau superior de la mà del professor Pedro Andrés Castaño, on acaba els seus estudis amb la qualificació de matrícula d´honor al recital final.

Al 2016 guanya la plaça com a academista de l’Orquestra Nacional d’Espanya i també es admés en la “Hochschule für Musik Theather und Medien Hannover” Alemania, per a realitzar un máster dínterpretació amb el professor Jens Bjørn-Larsen. Activitats que compaginarà fins 2018-2019. A l’actualitat segueix format-se amb David Llácer ( Tuba solista de l’Orquestra de València).

Ha format part d’orquestes joves com la JONDE (Joven Orquesta Nacional de España), GMJO (Gustav Mahler Jugend Orchester), JONC (Jove Orquestra Nacional de Catalunya) i la LIO (Ljubljiana International Orchestra) entre altres.

De manera professional col.labora amb formacions com la Orquestra Nacional d’Espanya, l’Orquestra de València, la Banda municipal de Bilbao i ha col.laborat amb la Bremer Philarmoniker (Alemania), Oldemburgisches Staatsorchester(Alemania), Plural Ensemble o Kammerorchester Wernigerode (Alemania).

Biografia

Naix a Simat de la Valldigna (València) al 1993, on comença els seus estudis musicals a l’escola de música “Mestre Amorós”.