Inma Gorrita Perelló

PROFESSORA DE VIOLÍ

Ha assistit a cursos de perfeccionament de violí amb Víctor Martín, Ivan Zenaty, així com a una master class amb Míriam Fried, i de Musica Antiga amb Josep M. Saperas.

Ha estat professora al Conservatori Professional de Música de la Diputació de Tarragona a Tortosa des del curs 1997 – 1998 i durant 4 anys.

Ha estat membre del grup instrumental especialitzat en música antiga Capella Ducal, al front del qual ha enregistrat varis CD.

Desenvolupa des de 1990 una activitat docent violinística en distintes Societats Musicals com Castelló de Rugat, Oliva, Joventuts Musicals de la Vall d’Albaida. Actualment és professora a les escoles de música d’Oliva, Soulmusica i Escolapios de Gandia, i Benirredrà.

La seua formació contínua per la didàctica del violí fa que s’interesse en les pedagogies Suzuki, Rolland i IEM.

Ha assistit a cursos de formació de la Pedagogia Suzuki en Inglaterra (Bryanston School) i França (Dinan) amb mestres com Kate Conway, , Jillian Leddra, Claudio Forcada, Nico Bay, , Helen Butterworth, Sergio Castro.

Oferix classes tant per a xiquets com per a adults.

Biografia

Ha estudiat violí amb Vicente Ortiz, Vicente Balaguer, Daniel Albir, Catalina Roig, Ma Teresa Martínez i Joaquín Palomares.