Eva Mª Lluesma Gadea

DIRECTORA DE L'ESCOLA DE MÚSICA

Directora de l’escola de música i membre descatat del claustre de professorat, imparteix Fasolet i llenguatge musical.

També impartix  també classes a l’escola de música Mestre Gea i Escola de Música Calassanç.

Ha impartit classes com a professora de sensibilització musical en la societat Musical San Blai de Potries, Jardí Musical al CEIP de Benipeixcar, sensibilització i llenguatge musical a la societat musical de l’Alquería de la Comtessa Ha reatlizat diferents cursos de perfeccionament de la mà de Iramar Rodrigues, Dàmaris Gelabert o Emilio Molina entre altres.

Així mateix, ha impartit classes com a professora de sensibilització musical en la societat Musical San Blai de Potries, Jardí Musical  al CEIP de Benipeixcar, sensibilització i llenguatge musical a la societat musical de l’Alquería de la Comtessa  Ha reatlizat diferents cursos de perfeccionament de la mà de Iramar Rodrigues, Dàmaris Gelabert o Emilio Molina entre altres.

Natural del Real de Gandia. Compta amb més de 20 anys d’experiència professional com a mestra de Sensibilització per a xiquets de 2 a 7 anys i llenguatge Musical a la Societat Musical de Benirredrà.